سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

در این وبلاگ به جدیدترین روش ها و ابزارها در سالن های زیبایی زنان می پردازیم.با تشکر شیما

پیگمنتیشن و تاتو

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

ارایه خدمات تخصصی و حرفه ای پیگمنتیشن و تاتو در سالن زیبایی حدیث ...

در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته دنیا تکنسین های زیبایی و آرایشی با گذراندن دوره های حرفه ای و تخصصی میکروپیگمنتیشن و همچنین استفاده از محصولاتی که دارای استاندارد های پزشکی و مورد استفاده پزشکان می باشد خدمات آرایش دائمی را به مخاطبین ارائه می نمایند. میکروپیگمنتیشن روشی است مشابه تاتو که از نظر عمق نفوذ با آن تفاوت های قابل توجهی دارد. میکروپیگمنتیشن ضمن حداقل نمودن تخریب بافت، سطح بالاتری از ایمنی و بهداشت را ارایه می نماید.

امروزه یکی از مهمترین کاربردهای میکروپیگمنتیشن آرایش دائم می باشد که از آن می توان در افزایش زیبایی طبیعی چهره افراد استفاده نمود. از میکروپیگمنتیشن می توان برای ابروها، خط چشم، خط لب و تقویت و یا تغییر رنگ لب ها استفاده نمود.

فرهنگ استفاده از میکروپیگمنتیشن در آرایش دائم در کشورهای مختلف متفاوت می باشد، به طور مثال در کشورهای اروپایی و پیشرفته صرفاً بدست آوردن زیبایی طبیعی برای افرادی که به عنوان مثال ابروهای کم پشت، پراکنده ویا نبودن تعادل بین دو ابرو، کم پشت بودن مژه، محو بودن خطوط لب، نازک بودن لب و یا رنگ پریدگی لب استفاده می شود. این در حالی است که در بسیاری از کشورهای عربی این کار طوری انجام می گردد که کاملاً مشهود به نظر برسد و یا در بعضی کشورهای آفریقایی از این متد جهت ایجاد علائم و نشانه هایی بر روی صورت استفاده می شود.

سالن زیبایی در جنت آباد

  • شیما مدیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی