سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

در این وبلاگ به جدیدترین روش ها و ابزارها در سالن های زیبایی زنان می پردازیم.با تشکر شیما

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

انواع ژل های تزریق صورت

امروزه سه نوع مختلف پر کننده های پوستی برای سفت کردن پوست صورت افراد متقاضی مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتست از پر کننده های موقت و نیمه ماندگار. پر کننده ها و ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک نتایج موقتی دارند، در حالی که تزریق فیلر در صورت با سایر  پر کننده ها می توانند نتایج طولانی تری به همراه داشته باشند.

پر کننده های موقت

تزریق ژل لب با پر کننده های موقت شامل موارد زیر می شود:

  • کلاژن: کلاژن یک ماده طبیعی حاوی پروتئین است که نیرومندی و ساختار پوست را تقویت می کند. کلاژن اولین پر کننده ای بود که به بازار عرضه شد، اما معرفی هیالورونیک اسید باعث کاهش محبوبیت این ژل پر کننده شد.
  • اسید هیالورونیک: مانند کلاژن، اسید هیالورونیک نیز یک ماده طبیعی است که می تواند برای پر کردن و حجم دهی به بافت ها مورد استفاده قرار گیرد.
  • ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم: این پر کننده سنگین تر و متراکم تر از اسید هیالورونیک است و در لایه های عمیق تر زیر پوست تزریق می شود. به علت وجود این ماده در استخوان ها، تزریق هیدروکسی آپاتیت کلسیم معمولاً واکنش سیستم ایمنی یا عکس العمل آلرژیک به همراه ندارد.


پر کننده های نیمه ماندگار

این پر کننده ها از پلی متیل متاکریلات (PMMA) ساخته می شوند، این ماده توسط بدن جذب نمی شود. این پر کننده همچنین حاوی کلاژن است و فقط برای نواحی ضخیم پوست مانند تزریق ژل به صورت برای رفع خط لبخند مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده برای تزریق در نواحی اطراف چروک دور چشم  یا لب ها توصیه نمی شود.

سیلیکون (ماندگار)

تزریق ژل سیلیکون یک روش غیر ایمن و غیر قابل قبول برای استفاده به عنوان یک ژل پر کننده است. این تزریق ها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید نشده و معمولاً توسط افراد غیر مجاز انجام می شود. بنابراین لازم است از این روش تزریق ژل به صورت برای افراد استفاده نشود.

سالن زیبایی در سعادت آباد

  • شیما مدیر