سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

در این وبلاگ به جدیدترین روش ها و ابزارها در سالن های زیبایی زنان می پردازیم.با تشکر شیما

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو،قیمت میکروبلیدینگ ابرو

آیا میدانید که بیشتر از 40٪ از مشتریان تاتو و هاشور ابرو به دنبال جبران اصلاح اشتباهات دیگران هستند . اشتباهاتی از قبیل قرار دادن ضعیف رنگدانه، انتخاب رنگ اشتباه، تکنیک های نادرست و ... است .در بسیاری از موارد تنها راه حل حذف ، لیزر است که روند آن گران قیمت و وقت گیر است. این جلسه معمولا نیم تا یک ساعت طول می‌کشد و دردناک نیست زیرا سوزن خیلی عمیق وارد پوست نمی‌شود. میکروپیگمنتیشن یا روش ‌هاشور ابرو را به افرادی توصیه می‌کنند که ابروهای بسیار نازک و کم‌پشتی دارند. البته این روش برای کسانی که ابروهای پهن، ولی خالی‌ای دارند هم مناسب است. به عبارتی، اگر در طول روز همیشه مجبورید به کمک مداد ابرو به ابروی خود فرم دهید و داخل آن را پر کنید، این روش برای شما مفید و کارآمد است.

میکروبلیدینگ در مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن سمیرا حمزه ای با بالاترین کیفیت انجام دهید.

میکروبلیدینگ که اخیراً با بهره گیری شیوه های تبلیغات حرفه ای در فضای مجازی مورد توجه و پرسش مخاطبان قرار گرفته است روشی نیست جز همان شیوه ای که مجرمان در زندان ها با آن علائم و نشانه هایی را بر پوست خود و یا سایر زندانیان حک می کردند. همانگونه که از نام این عبارت پیداست روشی است که با بهره گیری از “تیغ” یا همان “بلید” پوست را برش داده و رنگ را به لایه های زیرین نسج پاره شده انتقال می دهند. طبیعی است به دلیل پارگی اپیدرم، رنگ به میزان بسیار بیشتر و با عمق نفوذ بالاتر به لایه های زیرین پوست انتقال می یابد و راز انتقال رنگ، در میکروبلیدینگ نیز به همین دلیل است. اگر چه که به علت خونریزی های شدید متعاقب میکروبلیدینگ قسمت قابل توجهی از رنگ ها  به همراه خون و لنف به بیرون منتقل می شود لیکن میزان ورود رنگ و غلظت آن به دلیل پارگی پوست به حدی است که تا حدود قابل توجهی پاسخ ایمنی بدن سرکوب می گردد.

در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میکروبلیدینگ در صنعت آرایشی مورد توجه عموم قرار گرفت. در کمتر از دو سال جستجو کلمه “میکروبلیدینگ” نسبت به آرایشی دائمی از صفر به بیش از ۵۰% افزایش داشت که نشان می داد علاوه بر تکنسین ها توسط مشتریان و علاقمندان نیز مورد جستجو قرار گرفته و جهت آشنایی بیشتر و پاسخ به سوالاتی که دارند در این زمینه جستجو می نمایند.


  • شیما مدیر